שאלות נפוצות
תשובות לשאלות שהכי שואלים אותנו
משלוחים
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
בדר"כ, זמני המשלוח הינם בין 8-13 ימי עסקים, אך רוב המשלוחים מגיעים תוך שבוע.
כחלק מהסטנדרט שאנו מציבים, לפני כל שילוח הזמנה, המוצר עובר בדיקות איכות נוספות על מנת לוודא שהמוצר תקין, תהליך זה כולל זמן ליקוט המשלוח והאריזה הוא בין 24-48 שעות נוספות
למה המס' מעקב לא עובד?
כדי להמנע מטעויות, מספרי המעקב מדווחים רק לאחר 3-4 ימי עסקים מרגע הרכישה, בזמן הזה הם עוברים בדיקות התאמה מול גורמי השילוח, אם לאחר 4 ימי עסקים המס' מעקב עדיין לא עובד, יש ליצור קשר
אם אני רוצה לשנות כתובת או שהיא לא נכונה?
אם המשלוח עדיין לא נרשם במערכת חברת השליחויות, עדיין ניתן לשנות אותו. מומלץ לעשות זאת תוך שעתיים מרגע ההזמנה. במקרה כזה יש צורך ליצור קשר בהקדם.
איך מקבלים את המשלוח?
אם בחרת בנק' איסוף, תקבל הודעה כאשר יש לגשת לאסוף את המשלוח
אם בחרת במשלוח עד הבית, המשלוח יגיע עם שליח עד הבית
ביום הקבלה, חברת השליחויות תתאם איתך זמן הגעה מתאים
הזמנות
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם?
ניתן לשלם באמצעים הבאים:
- כרטיס אשראי
- ביט
- אפל פיי
- גוגל פיי
אם רוצים לשלם באמצעים הבאים יש ליצור קשר:
- פייבוקס
- העברה בנקאית
התשלום באשראי מאובטח על ידי התקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מאבטחים את כל התהליך ומגנים מפני דליפות נתונים.
איך לבטל את ההזמנה?
ניתן לבטל את ההזמנה רק במקרה שהיא עדיין לא נשלחה. מומלץ לעשות זאת תוך שעתיים מרגע ההזמנה. לצורך כך, יש ליצור קשר
לא קיבלתי אישור ביצוע הזמנה למייל
אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. יש מקרים בהם המייל שהוזן לא נכון או שגוי. בנוסף מומלץ לבדוק האם המייל הגיע לתיבת הספאם. אם בכל זאת לא מצאת את מייל אישור ההזמנה, יש ליצור קשר
ביטולים והחזרות
מה מדיניות הביטולים?
ככלל, מדיניות הביטולים היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן, אך כל מוצר מקבל ימי ניסיון שונים והקובע הוא הרשום בדף המוצר הספציפי.
תוך כמה זמן אפשר להחזיר?
אנחנו מבינים את החשש ברכישת מוצר מבלי לדעת אם הוא באמת עובד, לכל מוצר יש ימי ניסיון שונים המצויינים בדף המוצר. במידה ולא מצויין, המדיניות היא עד 14 ימים מרגע הקבלה ע"פ חוק הגנת הצרכן.
לכל שאלה או בעיה, צוות התמיכה שלנו כאן ללוות אתכם.
ניתן לפנות אלינו במייל hello@numadental.co.il או דרך דף "צור קשר".
לכמה זמן האחריות?
האחריות תקפה רק למוצרים המצוינים כבעלי אחריות בדף המוצר, לרוב המוצר מגיע עם תעודת אחריות ל- 12 חודשים, במקרה שהפסיק לעבוד מכל סיבה שהיא, יש לפנות באימייל hello@numadental.co.il
VeraWave Pro
שאלות כלליות
מהו VeraWave Pro™?
VeraWave Pro™ הוא מכשיר ניקוי אולטרסוני מתקדם, המיועד לניקוי עמוק ועדין של פלטות, סדים, קשתיות, תותבות ומכשירים דנטליים נוספים
כיצד פועלת טכנולוגיית ®Ultrasonic BioLift?
הטכנולוגיה משתמשת בגלי אולטרסוניק בתדר גבוה, היוצרים בועות מיקרוסקופיות המתפוצצות ומסירות לכלוך, חיידקים ופלאק - גם מאזורים שקשה להגיע אליהם
האם המכשיר מתאים לכל סוגי המכשירים הדנטליים?
כן, VeraWave Pro™ תוכנן לניקוי פלטות, קשתיות, סדי לילה, תותבות ועוד
האם הניקוי האולטרסוני עלול להזיק למכשיר הדנטלי?
לא. הניקוי האולטרסוני עדין ואינו שוחק את החומר. הוא מסיר לכלוך מבלי לפגוע במבנה או בשקיפות המכשיר
VeraWave Pro
שימוש יומיומי ותחזוקה
כמה זמן נמשך מחזור ניקוי?
המכשיר מציע שלושה מצבי ניקוי: 5 דקות (ניקוי רגיל), 8 דקות (ניקוי עמוק) ו-10 דקות (ניקוי עמוק במיוחד)
האם ניתן להשתמש במכשיר מספר פעמים ביום?
כן, אך לאחר 30 דקות שימוש מצטבר, המכשיר נכנס למצב הגנה ויש להמתין 15 דקות לפני שימוש נוסף
האם ניתן לנקות יותר מאביזר אחד בו זמנית?
תלוי בגודל האביזרים. אם הם נכנסים בנוחות למיכל ואינם נוגעים זה בזה, ניתן לנקותם יחד
כיצד מנקים את המכשיר לאחר השימוש?
רוקן את המים, נגב את המיכל במטלית מיקרופייבר, ואחסן במקום יבש
VeraWave Pro
בטיחות והמלצות
האם ניתן להשתמש בחומרי ניקוי נוספים?
מומלץ להשתמש במים פושרים בלבד. אם ברצונך להוסיף חומר ניקוי, השתמש בכמה טיפות של נוזל כלים עדין (ללא בישום) או בטבליות Numa Boost מותאמות. במידה ויתבצע שימוש בטבליות אחרות, לא נוכל להעניק אחריות.
האם ניתן להשתמש במים חמים?
לא. מים חמים מדי עלולים לפגוע באביזר הדנטלי. השתמש במים פושרים בלבד
עדיין יש שאלות?
אנחנו כאן בשבילכם, תוכלו ליצור איתנו קשר בטופס
מוצרים באיכות מעולה לכל מי שחשובה לו הבריאות. שירות הלקוחות היה סופר סבלני ותוך רגע עזרו לי לסדר הכול. תודה Numa Dental! 💜
- מאיה ל.
מאובטח SSL מקצה לקצה
